fredag 3. mai 2013

Konfirmasjonskort - Pion Design


Jeg har et konfirmasjonskort å vise frem i dag også. Her har jeg brukt de vakre rosa arkene fra Pion Designs nye kolleksjon Vintage Garden. Bakgrunnspapiret er fra 6*6" arket Phlox, og til teksten inni kortet har jeg brukt et av de flotte store postkortene. Bildet er fra Pions vintage kolleksjon From Grandma`s Attic – tinted.

Nå har du muligheten til å vinne disse nydelige Vintage Garden papirene. Pion Design har en stor giveaway i bloggen, og de gir bort hele 12*12" OG 6*6" kolleksjonen! Les mer om hvordan du kan delta HER.

Kortet mitt har jeg pyntet med perlebånd, swirler fra Spellbinders, linklut, perler, roser, organzasløyfe og en roseamulett jeg har laget selv med papirleire og sillicon mold. 
Molds som dette blir snart å finne hos Kreativ Glede.



Denne leire amuletten har jeg beholdt hvit, og bare gnidd over de opphøyde delene med Inka Gold.


Her er tre andre eksempler. Den første har jeg ikke gjort noe med. Bare hvit papirleire rett fra formen. Den brune er sprayet med mørk glimmermist. Jeg har tørket av de opphøyde delene med en fuktig klut, og gnidd på litt Inka Gold til slutt. Den blå er farget på samme måte, her har jeg sprayet med Coloration mist fra Art Anthology.





10 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne.....
Kjempeflotte amuletter... greit å kunne lage de selv...
Ha ei super helg..

Klem fra Kaia

Mojca sa...

waw this is so pretty and elegant Marianne. hugs! MOjca

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Unknown sa...

what a fabulous card superb work ...love the colours too hugs sassyxxxx

Janne-Lise sa...

Utrolig lekkert kort. Liker de arkene så godt og måten du har satt dette sammen på var aldeles nydelig.

god helg.
janne-lise

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort!! SÅ mange flotte detaljer!! Her må en ta seg tid å studere..!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Anonym sa...

For these prime functions, you'll should pay back about $1799. 1: The $2,250 Swarovski-studded 32GB i - Pad, 5 Ridiculously Expensive Apple Gadgets You Won't Believe Are Real, and $20,000 Diamond Studded Apple IPad, the Most Expensive IPad Yet.

how to put videos on ipad, how to convert dvd to ipad,
dvd to ipad converter, Convert MKV to i - Pad.


Look into my web-site: mac book air

Anonym sa...

The different models of phones, while all capable of making
calls, actually have very different features and capabilities for many different
uses. When it comes to connectivity, the T-Mobile G1 packs
a real punch. Though it cannot offer you emailing, application downloading, etc.


Have a look at my weblog samsung galaxy s4

Anonym sa...

66Ghz Dual Core processor, 16GB of storage and a 12.
5 hour battery life you aren't going to find anything that lasts longer on one charge and is still able to offer a full range of applications and net connectivity. With built-in Adobe Flash support and a great browser, my children have complete access to their documents, calendars, email, and entertainment.

my web blog; samsung chromebook

Theresa ~ Pion Design sa...

Wow så snyggt ♥