søndag 10. februar 2013

Sketchy Colors - Skisseutfordring


Søndag, morsdag, definitivt snømåkingsdag, og selvfølgelig Sketchy Colors dag:)
 Søndagens utfordring er en skisse, og sponsor hos oss i hele februar er PoppyDesign.

Min løsning av skissa er et vintagekort, med en liten overraskelse inni.
Pion Designs kolleksjon Alma`s Sewing Room er proppfull av detaljer som har med søm å gjøre, og til dette kortet har jeg riktig fråtset med disse flotte detaljene. Kortet går i beige og lekre lillatoner, og jeg har brukt av de små 6*6" papirene til bakgrunn og inni kortet. Motiv og detaljer har jeg funnet på de store papirene. Videre har jeg pyntet med blonder, roser, blader, swirler, perler, seam binding, knapper og noen store blomster som jeg har heklet selv.



Inni kortet har jeg festet en liten overraskelse. Heklede roser i en dekorert gavepose.



16 kommentarer:

Junhild sa...

Hei!

Dette korte var heeelt nydelig, så mye flotte detaljer uten at det er rotete, og et nydelig fargevalg.

Ha en flott søndag videre.

Junhild

Karen Elise sa...

Nydelig kort med massevis av lekre detaljer! Prikken over i-en var de hekla rosene :)
Karen Elise :)

Marthe sa...

Nydelig kort!! Og så kjempelurt med den gaveposen inni.... Tenker mottakeren blir glad ja!!

Ha en fortsatt fin søndag!

Pauline sa...

Kjempesøtt kort, og jeg likte ideen med en gavepose med heklablomster inni kortet! :-)

Mojca sa...

a really beautiful card. hugs! Mojca

Christina C. sa...

Brilliant design work, Marianne! You continually surprise me with your outstanding works of art!

Elfi sa...

Wonderful creation and sooo lovely.
Hugs Elfi

Therese sa...

Så nydelig dette kortet var. Virkelig vakre papirer du har brukt og flott pyntet! :)

Lisa Rasmussen sa...

Et utroligt smukt kort med fantastiske detaljer ;O)

❤ Kaia sa...

Dette var sååå fantastisk flott Marianne..
I DIGG IT....
Du slutter aldri å imponere, stadig noe nytt....
Flinka...

Klem fra Kaia

Sissel sa...

Så nydelig pyntet kort, lekre farger og flott skisse.
Klem Sissel

Grenouille Greetings sa...

Beautifully vintage. Gorgeous inside and out! And your crochet flowers are stunning! Hugs, Lesley

Anonym sa...

Nu vil jeg lære at scrappe. Det mest fantastisk flotte kort jeg længe har set. Flotte farver. Jeg er solgt til stanglakrids. Jeg "låner" nogle af dine detaljer, for nu skal jeg altså også prøve. Må man det?
Hilsen Hanne

Anonym sa...

Just simply gorgeous. You are a clever lady. Hugs Sheila.x

Theresa ~ Pion Design sa...

Fantastiskt fint Marianne ♥

Theresa ~ Pion Design sa...

Fantastiskt Marianne!!!