søndag 27. januar 2013

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Det er duket for nok en søndag, og nok en utfordring fra Sketchy Colors. Denne gangen er det en skisse som står for tur. Januar nærmer seg slutten, og dette er siste sjangse til å være med i kampen om flotte premier fra vår januarsponsor Ett Trykk/Norsk Stempelblad

Til kortet mitt har jeg brukt av de flotte nyhetene til Bildmålarna, og motivet Mimo - Slangbella, som ikke er riktig så ny, men like herlig allikevel:) Mimo har jeg maskert sittende på det nye stempelet Sten, og jeg har fargelagt det hele med Prisma Colors på kremfarget smooth kartong fra Bazzil. Papirene jeg har brukt er fra Bildmålarnas nyeste kolleksjon Sweet tones, og de heter Blue tones og Music from my heart. Teksten inni kortet er fra Ett Trykk/Norsk Stempelblad.




3 kommentarer:

Mojca sa...

Oh he is really naughty! I love the image hehe and the card is just so pretty. hugs! Mojca

Sissel sa...

Lekkert, nydelige farger og oppsett.
Klem Sissel

Kerttu sa...

Så flott kort i fine farger:)