mandag 22. oktober 2012

Vintage sjokoladekort - Pion Design


I dag har jeg laget et sjokoladekort til jul. Det vakre vintage bildet er fra Pions Designs nye klippeark Warmclothes  -  From grandma`s attic – tinted. Papirene jeg har brukt er fra kolleksjonen Waiting for Santa, og heter Christmas flowers og Angels greeting. Kortet har jeg pyntet med roser, perler, charms, granbar og swirler, og det holdes lukket med en silkesløyfe. Rammene er fra Spellbinders, og teksten er fra NSS.



Her er sjokoladen på plass inni kortet. Jeg har brukt de samme papirene til innside og skrivefelt, og pyntet med en bord fra arket Borders.


10 kommentarer:

Lin Monika sa...

Så nydelig sjokoladekort! Sammensetningen av fager og deltajer er så balansert og delikat:)
Jeg har brukt malen jeg fant hos deg på dette kortet, og synes det er et morsomt kort å lage. Takk for inspirasjon.
Klem, Lin Monika

adablog14 sa...

Ciao Marianne...
This work is very romantic. Love colours, image, composition, idea and papers...
hugs Ada

Erica ♥ sa...

Very nice, great colors.

Have a nice week.
Greets Erica ☼

Unknown sa...

you never ease to amaze me...truly exceptional creation wonderful hug ssasyxxx

Anonym sa...

Gorgeous as always Marianne. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

What a pretty image and such soft colors. Hugs! Mojca

Christina C. sa...

Gorgeous treat card, Marianne! I adore the beautiful picture which you showcased magnificently!

Riet sa...

This is so wonderful.


Hugs Riet.xx

Lillians Blogg sa...

Enda et NYDELIG mesterverk :) Klem

bilisten sa...

Så helt underbart. Jag undrar bara om du har någon tutorial på hur man gör detta. Framförallt måtten i cm. Vore jättebra.