søndag 22. juli 2012

CopicMarkerNorge - Sommerkunkurranse

CopicMarkerNorge er klar med utfordring nr2 i sommerkonkurransen, og oppgaven er en skisse, og at motivet på inneholde fargen GUL. Jeg og GUL er fortsatt ikke venner, men må man, så må man:) Rosemotivet har jeg kjøpt hos "I brake for stamps", og tekstene er fra "Norsk Stempelblad".
Papirene jeg har brukt er fra Pion Designs vakre kolleksjon Grandma`s school book.

Her er Copics fargene jeg har brukt:

Roser: E97 - Y35 - YR31 - YR30
Blader: BG96 - G46 - G43 - G40
Skygge: W1 - W0 - Blender








13 kommentarer:

Jill sa...

Hei Marianne!
Jubilantkortet ditt er nydelig og fargene dine bare utrolig vakre :) Flott bruk av skissen og så fine tekster til
Tusen takk for at du deltar på CMN's sommerutfordring og lykke til
Klemmer fra Jill

Jacqui's little piece of England sa...

This is absolutely beautiful Marianne. love your colouring.

jacqui x

Gitte sa...

Super smukt kort.

Gro sa...

Men GUL og jeg er veldig gode venner, og jeg synes kortet ditt er helt utrolig nydelig. Og så det nydelige motivet.
Lykke til i denne runden av CMN sin sommerkonkuranse.

Klem :o)

Tove sa...

Nydelig kort du har lagd. Jeg syns det virker som om du og gult er gode venner :)

Askepott sa...

Så enkelt og så vakkert.

Ha en fin og kreativ søndag!!

May sa...

Simply stunning... your colouring is AmAzing... hugs May x x x

Thea sa...

Oh my, how beautiful is this! Love the coloring.

Hugs Thea

Anonym sa...

Simply Beautiful Marianne. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

Waw besutiful coloring and what great design. Love it. Hugs! Mojca

❤ Kaia sa...

Åååå, Marianne.
Så mye vakkert du har laget mens jeg har hatt bloggferie.....
Julekortene dine er råvakre.. Det samme med dette rosekortet....

Klem fra Kaia

Christina C. sa...

This is exquisite, Marianne. You did an outstanding job coloring with copics! Wish I could do as well!

Gunn (Merete) sa...

Ett nydelig bidrag og flott bruk av skissen.takk for at du deltar i sommerutfordringen hos CMN.
Klem Gunn