søndag 3. juni 2012

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Mens jeg sitter og koser meg på scrappebesøk med gode venner hele helgen, går selvfølgelig Sketchy Colors sin gang, og denne søndagen er det en skisse som står for tur. Juni er i gang, og vi har med oss en ny sponsor denne måneden. Michelle`scrapbooking & more står for flotte premier hos oss i hele juni.

Sommerværet her akkurat nå er 5 grader, regn, masse vind, og kraftige utbrudd av lyn og torden. Men kortet mitt er sommerlig og koselig, og med et håp om ordentlig sommer:) Motivet jeg har brukt er et av de nyeste stemplene fra Sugar Nellie. Dette motivet heter Telltale, og siden Maya var så snill og overbevise meg om at Distress Markers-ene er supre, så flyttet de hjem til meg, og det er dem jeg har brukt til å fargelegge motivet. Dette motivet, og mange andre herlige Sugar Nellie stempler finner du hos Funky Kits.
De flotte papirene jeg har brukt er fra Bildmålerna.


10 kommentarer:

Askepott sa...

Du mestrer virkelig dette med lag på lag på lag uten at det blir rotete. :-) Nydelig kort i sarte, vakre fargekombinasjoner.

Nyyyt resten av helga!

HegeH sa...

Kjempe fint som vanlig Marianne. Kos deg videre.

Gitte sa...

Sikke et skønt kort.
God søndag.

Alyce Kit and Clowder sa...

Wow Marianne! I absolutely love all of the details..such a pretty layout :)

Danielle Champagne sa...

Marianne, this is just beautiful! so soft and sweet. Love the eyelets holding the border, what a lovely detail! Hugs.

Helga sa...

This card is a dream ! The image is so cute and wonderful colored. All the others are excellent made.
Greetings from Austria
Helga

Liesbeth sa...

So sweet this image, and your card is great work Marianne.
gr. Liesbeth

Christina C. sa...

BEAUTIFUL.....ADORE the lovely image and the papers are divine! Absolutely breathtaking, Marianne!

Sande sa...

Soooo sweet! Love your layout!

Hugs, Sande xx

Mojca sa...

Such a nice card Marianne. Lovely layering and the image is gorgeous. Hugs! Mojca