lørdag 26. november 2011

Santa`s little helper - Sugar Nellie

Jeg har tørket støv av et gammelt Sugar Nellie stempel fra Home Grown serien. Dette motivet er alt for fint til å ligge gortglemt Det heter "Santa`s little helper" og du finner det hos "Funky Kits". Jeg har fargelagt motivet med Copics, og brukt papirer fra Poppy Design.
Jeg har holdt kortet ganske lyst, men jeg har allikevel brukt masse detaljer. Blondeserviett, blonder og osteklut. Blomster og roser har fått et snev av hvitmaling. Jeg har brukt pearlmaker og glitter, og granbar laget med en MS punch.




10 kommentarer:

Mieke'S sa...

Brilliant!
Beautiful soft colors.
Greetings Mieke'S.

Trine sa...

Nydelig kort Marianne:) Helt enig med deg det motivet er alt for vakkert til å ligge bort gjemt og med din fargelegging i tillegg så blir det helt fantastisk:)

For en produsering du har hatt til julemessen. Flott stand. Håper du fikk solgt mye og ikke minst kosa deg på messa.

Ha en flott helg.
Klemmer fra Trine:)

Anonym sa...

Utrolig nydelig julekort igjen Marianne :o)
Motivet var helt nydelig og som vanlig utrolig flott fargelagt.
God helg!
Klem, Heidi

Julie sa...

NYDELIG NYDELIG NYDELIG Marianne.. :o)

Fillern at du bor så langt unna da.. kunne tenkt meg en "leksjon" av deg altså.. :o)

En fortreffelig helg ønskes deg!! Julieklem

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian for et nyyyydelig kort, fantastisk :)

Riet sa...

What a wonderful card M
Hugs Riet.xx

Unknown sa...

Kjempelekkert Marianne! Du er så dyktig både på design, farvelegging og detaljene!!

Klem fra Mette

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt bedårande fint motiv, älskar din fina färgläggning!
Trevlig helg!
Kram Ann-Charlotte

June Nelson sa...

Si beautiful I so wish I could think up cards as wonderful as these love your work xxxx

http://acraftynutter.blogspot.co.uk/ sa...

Oh! such a beautiful card!
I do love the subtle blue colour:D