torsdag 29. september 2011

Rundt tagkort - Pion Design

Denne typen tagkort har jeg sett mange steder på mine bloggrunder, og jeg fikk lyst til å prøve meg selv. Papirene jeg har brukt til dette kortet er fra Pion Design, og heter ”Julstjerna” og ”God jul”, og flottere julepapirer enn dette finnes nok ikke:)
Nål, tråd og heklekrok har vært flittig i bruk, alt er gjort for hånd på dette kortet. Jeg har pyntet med en stor treknapp, en jule charms og to flotte tags som er å finne på arket ”tagsark”.





På den runde tagen kommer papiret ”God jul” virkelig til sin rett.
Teksten jeg har brukt er fra ”Kort & Godt”.


24 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Super lekkert!!!!


Ann Kristin

Mieke'S sa...

O wow, deze is echt heel mooi!
Prachtige kleuren.
Mooie creatie!
Groetjes Mieke'S

May Britt sa...

helt nydelig

klem maya

Susanne sa...

Men åhhh så underbart!!!
Kramizar Susanne

Hanne sa...

Dette var lekkert Marianne! En ny vri på de runde kortene!
Klem Hanne

Larrik sa...

Какая прелесть !!!супер !

Malin sa...

Det der må virkelig være det lekreste julekortet jeg har sett noensinne!!!
Nå skulle jeg ønske jeg kunne hekle gitt!
Du er en stor inspirator for meg!!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Ååå noe så lekkert, elsker den heklede kanten rundt! virkelig ett magisk julekort
klem, Anja

Anonym sa...

Wow, så vanvittig flott!!! Herlige mønsteark, fasong, detaljer og den heklingen din bare topper alt :))))
Klem Lill

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Wat een prachtige creatie.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

Scrappellen sa...

Wooow..Hvor "denne dama" tar ideer og energien fra, det har jeg lurt på mere enn en gang!!:) Tenk å sitte å HEKLE rundt et kort, i papiret da!!:)) Beundringsverdig er det, Marianne!:) Og såå lekkert! Her finnes det noe for alle og enhver, og som alltid eller, blir jeg inspirert!:)
Ønsker deg en strålende "Indian Summer" helg!;)
Go'klem fra Ellen

Astrid Maclean sa...

Another stunning creation, love the idea of this. Thank you again for the wonderful inspiration!!

Riet sa...

So wonderful Marianne.

Hugs Riet.xx

Wenche sa...

Helt nyyydelig, Marianne!!!!
Fikk lyst til å ta frem heklenålen igjen :D
Ønsker deg en strålende kveld!!!
Ikke lenge igjen til Ski treffet nå....
Go'klemmm, Wenche ;0)

Pysselfröken sa...

Detta är så vackert! Vilken fin kant du har gjort runt motivet. Kram

Lambi sa...

Wow, ikke annet å si enn lekkert! Lekre ark, flott med blonde søm og et herlig tagkort! Klem

Anne-Eddie sa...

Knall fint, men for et arbeid du har lagt ned!
Klem fra Anne-Eddie :)

annes paperfun sa...

Ååå det var lekkert Marianne!!!

Gerdie sa...

Amazing!!!!!

Gerdie

❤ Kaia sa...

Wow Marianne, så lekker.
Kortet under her og, helt fantastisk...
Du er så produktiv, jeg blir helt matt...
Klem fra Kaia

Sieta sa...

Woh Marianne, deze ziet er geweldig mooi uit.

Lieve groetjes Sieta

May-Bente sa...

Åååå du salige, e ble helt satt ut jeg. Dette var jemmen lekkert.

Klem fra meg:))

May Britts papir og sånt sa...

Så nydelig Marianne. Utrolig flott med hekling rundt.

Hilsen May Britt.

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert :)