søndag 27. mars 2011

Fargeutfordring hos Sketchy Colors

Søndag, og nye farger hos Sketchy Colors. Jeg innrømmer gjerne at jeg rev meg litt i håret av disse fargene. En utfordrende utfordring, iallefall for meg! Men hvis dere tar turen inn i Sketchy Colors bloggen, så ser dere at de andre jentene har fikset disse fargene med glans, og har nok en gang laget de nydeligste kort!
Fargekombinasjonen er:
ORGANGE / ROSA / HVIT

Jeg har ikke lyst til å ha strevd helt alene med disse fargene, så her kommer et ekstra utfordrings spark til dere alle sammen. Jeg vil se MANGE orange-rosa-hvite kort denne gangen, så hiv dere med!!!

Her er kortet mitt....



Stitchy Bear Digital Stamps er vår månedsponsor for mars. Jeg anbefaler et besøk inn i shoppen deres, de har masse flott å by på!



12 kommentarer:

-Sanna- sa...

Et nydelig kort.
Det var en morsom fargekombinasjon.
Spørs om jeg kan ta utfordringen....
Får se hva jeg har.....

Anonym sa...

Så nydelig kort og en gøy fargeutfordring :) Og definitivt noe man ikke har prøvd før:/
Ønsker deg en flott og kreativ uke:)
Klem Lill

Unknown sa...

Det ble et aldeles nydelig kort Marianne!! Denne utfordringen klarte du også med glans :)

Ha en fortsatt fin søndag :)
Klem

lisbeth sa...

for et nyelig kort:), vanskelig oppgave dette, får se om jeg prøver meg. Så du var inne i bloggen min og lurte på disse firkanta "blondeserviettene" jeg hadde brukt på et av kortene mine. Jeg har kjøpt de her
http://www.poppyscabin.co.uk/
Kjemperask levering:)

Dorthe sa...

Hold da op hvor er det blevet et smukt kort! Jeg tror da også jeg skal lege lidt med den udfordring *S*

Unknown sa...

Its so nice done with the flowers. It looks like a painting Marianne!
Beautiful, hugs Ageeth xx

Anonym sa...

Den utfordringen klarte du med glans, et nydelig kort :O)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Undebart kort och dessa färgerna är bara sååå spännande! Kram!

Torill sa...

Nydelig kort.Nydelige farger!

Riet sa...

What a wonderful card Marianne.

Hugs Riet.x

hania739 sa...

Jaka śliczna i wesoła karteczka:))

Anonym sa...

oooh! såååå vackert! Helt ljuvligt!
kramar.