søndag 15. august 2010

Utfordringer hos StampARTic og Sketchy Colors.

En sommer går jammen fort, og i dag åpner vi dørene igjen hos StampARTic etter fire ukers sommerferie.
Vi starter med en utfordring, og temaet denne gangen er: Sopp, frukt og bær.

Til mitt DT bidrag har jeg brukt jordbær motiv fra NSS, som jeg har fargelagt med Copics.
Stikk innom StampARTic og se hva de andre jentene har tryllet frem, og så håper jeg dere hiver dere med på utfordringen:)






_________________________________

Søndag betyr selvfølgelig også at vi har en ny utfordring klar hos Sketchy Colors.
Det er en stilig fargekombinasjon denne gangen:
Rosa / Svart / Hvit.
Til mitt DT kort har jeg brukt en av de kule KennyK jentene, som jeg har fargelagt med Copics.
Blonder og metallpynt kommer fra Kuttut, som også sponser flotte premier hos Sketchy Colors i hele august.
Håper dere hiver dere med på fargeutfordringen vår!!



8 kommentarer:

Pia sa...

super lækre kort du har lavet, skønne skønne farver.
knus pia

Gunn (Merete) sa...

Herlig kort begge to. Jeg fikk nesten lyst på jordbær nå....
KennyK jentene er jo utrolig kule da og denne var rålekkert fargelagt.
Ønsker deg en flott uke.
*Gunn*

Sissel sa...

Hei Marianne!

Så mye lekkert du har laget. Virkelig flotte og allsidige kort i skjønne farger og nydelig utforming.Fikk også lyst på jordbær etter å sett det siste kortet ditt. Takk for titten, legger deg i blogglista mi så får jeg sett mer etterhvert:)

Sissel

Unknown sa...

Beautiful Marianne
Regards from Ageeth

Bodil sa...

Så flotte kort.
Nydelig jordbærmotiv :)

Pinklady 68 sa...

To nydelige kort Marianne!
Jordbær kortet bare så fint!
Og kort nr. to så stilig og lekkert!
Herlig disse motivene:-)
Du er bare rå på fargelegging også da.
Klem Laila.

Nina Macaulay sa...

2 Fine kort, den firste gir meg munn vann!! Utrolig fint jordbær stempel!

Hilsen Nina

eba sa...

Fantastisk mye nydelig du har laget i det siste, og jorbærkortet er intet unntak!!! Og det siste der...