onsdag 23. juni 2010

Tre kort fra Mjøs treffet.

Så har jeg omsider fått samlet meg etter Mjøstreffet, og tatt litt bilder av kortene mine. Her kommer de tre første.

På bursdagen min lå det et nydelig kort fra Maya i postkassa, og sammen med kortet lå to herlige Henglar...mine to første!! Tusen, tusen takk Maya!!!
Jeg var snar å ta dem i bruk, og her kommer et Hanglar kort jeg laget etter en skisse på Mjøstreffet:)




Mo Mannings motiver er bare til å spise opp, og denne jenta er ikke noe unntak:)
Jeg har fargelagt med Copics.


Motivene fra "Lili of the Vally" har også blitt en stooor favoritt her i huset!
Også her har jeg fargelagt men Copics, og teksten er fra en av "Kort & Godt" sine nye stempelplater.

12 kommentarer:

Aina sa...

Helt nydelige kort, alle sammen! :)

-Sanna- sa...

Kjempefine som vanlig. Og herlige motiv.

Guri sa...

Å, for nåken nydelige kort. Blir alltid imponert av korta dine, og av produktiviteten :)

Gro sa...

Nydelige kort! Og enda finere er de i virkeligheten, jeg var jo så heldig å sitte ved siden av deg på treffet og fikk se dem bli laget!

Lambi sa...

3 ulike og veldig nydelige kort du har laget! Synes du er så flink med fargekombinasjoner og fargelegging! Ha en fin uke videre! Klem

eba sa...

Nydelige kort! Den jenta med statisk hår er så søt!!! :)

Riet sa...

So beautiful cards Marianne,i love your images and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Grethebella sa...

Så flotte Marianne. Herlige stempeltrykk. Misunnelig på de. Veldig koselig å se deg igår, håper du ikke ble i mye dårligere form. Nå blir det vel lenge til vi sees igjen.. God sommen vennen min :)

Klemmer fra Grethe

Anne sa...

Oioi, så fine!
Spesielt det øverste var virkelig nyydelig, syns jeg. :)

❤ Kaia sa...

Nydelige kort, alle tre...
Klem fra Kaia

Maya sa...

Åhhhh elsker hÄnglar kortet ditt, snuppa :)
Nyydelig!!
Og se den jenta fra Mo Manning da *nåååå* Så fin :)
Har henne i "Rubbahhhh" jeg ;)
Lekre kort som alltid hos deg,
ha en strålende torsdag!
Go`klem :)

KarinsArtScrap sa...

hi marianne

these cards are very beautiful
great layout and details



greetings karin