søndag 5. april 2009

To bursdagskort.

Her er to bursdagskort med motiver designet av Elisabeth Bell.

På dette første kortet har jeg brukt swirler og hjørnestempel fra Bacik Gray. De store Retroblomstene her fått en runde med "Crakle paint", og dertetter Glimmermist. De små blomstene er stanset ut i Bling kartong. Bladene har også dusjet i Glimmermist. Motivet er fargelagt med Copics, og teksten er fra KH.
Motivet er fargelagt med Copics, og har fått små lyse swirler fra Stempelglede. De store swirlene er fra Autumn Leaves.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige kort!!! <3<3<3
Falt spesielt for det siste! Så klare herlige farger! Og den swirlen bak blomsten var berre nyyydelig!

Som alltid er motiva dine fargelagt sååå lekkert!!!!

Klem,
Jorunn

Solveig sa...

Nydelige!
Ha en fin søndag!

Hege sa...

Disse kortene var virkelig nydelige!

Astrid sa...

Så utrolig flotte kort du har laget siden sist jeg var innom deg!
Er så imponert over hvor nydelig du fargelegger motivene:-)

Aud sa...

Kjempenydelige kort i deilige farger!♥

Klem,
Aud

Hildegunn sa...

Nydelige kort i herlige farger!
Flotte motiver du har brukt!

Marianne sa...

Kjempe fine kort!!!!!

Tusen takk for kortet jeg fikk til bursdagen min!!!

May-Bente sa...

2 herlige kort var det, skjønne farger og detaljene er bare helt perfekt.
Klem!

Aina sa...

Kjempeflotte kort, begge to.

Kristin sa...

Utrolig nydelige kort! Jeg tar av meg hatten!

Lisbeth sa...

Nydelige kort og kjempe flotte farger!!!
Ha en fin søndagskveld.
Klem

Iren sa...

Så skjønne begge to var Marianne og i de lekre fargene som du bare er så flink til å lage med!

Ha en flott kveld!

Klem

Anonym sa...

Flott kort du lager.. Jeg får masse inspirasjon:D Hva har du brukt for å stanse ut blomstene på det øverste kortet?