fredag 16. januar 2009

Sukkersøtt. DT-kort.

Gjestedesigner Antia Thorsen har laget denne ukas sukkersøtt-utfordring. Denne gangen gjelder det å lage sitt eget pyntepapir, og bruke det på et kort. Ingen andre mønsterark er tillatt.
Mitt papir ble ganske enkelt. Jeg endte opp med å stemple swirler gjentatte ganger på hvit kartong, og sote kantene med blå Distress.
Dette stempelet er også kjøpt hos Susanas. Disse alvene har sjarmert meg i senk:)
Teksten er fra KH, og fargelegging er selvfølgelig Promarkers.



15 kommentarer:

Aud sa...

Helt fantastisk lekkert!♥♥♥ Alt er bare nydelig på dette kortet!

Jeg har også det alvestemplet fra Susana, skal lage kort med det en av de nærmeste dagene, kjenner jeg... ;O)

Ha ei riktig god helg! {{{klem}}}

HegeT sa...

Så lekkert kort.... nydelige farger, og det alvestempelet er jo bare helt herlig....

HAa en flott helg.

Klem
HegeT

milli sa...

Åh, for en nydelig bakgrunn!!! Og stempelet fikk meg til å smelte helt, fantastisk fargelagt!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Kristine sa...

Så kjempelekkert det var!
Og jeg faller mer og mer for disse alvene dine;) De er så sjarmerende søte!
Ha en god helg!
Klemmer fra Kristine

Maya sa...

Nyyydelig alvekort,Marianne!!
Jeg elsker jo alle sånne søøte bevingede vesner,og i dine hender blir de jo bare råålekre!
Go`klem fra Maya :)

Antje sa...

Ohh, så nydelig det ble !! Herlig fargelegging og alt passer perfekt på det kortet :) Som jeg gleder meg til treff i morgen !!Sees snart...
Klem Antje

Hanne sa...

Så nydelig det ble, Marianne! Flott bakgrunn og stilige detaljer og idetheletatt :)

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klemmer fra Hanne:)

Nina I. sa...

Såå nydelig!!! Helt enig i at disse stemplene er flotte! Må gjerne ha de på ønskelista mi*fnis*
Ønsker deg en fin og kreativ helg!
Klem

Anita sa...

Disse alvene er bare så utrolig søte!:D Og kortet ditt er nydelig, kjempeflotte farger sammen:) God helg!

Klemmer fra Anita

Anne I P sa...

For et herlig stempel!!!! dååån!
Og fantastiske flotte kreasjoner selvfølgelig Marianne. Det er så pent gjennomført det du lager!!!

God helg!
Klemmiser fra Anne

Iren sa...

Super herligt kort Marianne!!! Er gla for at jeg har det stemplet jeg også ;o)

Ha ei kreativ helg!!!

Helena sa...

I am in love!!!!! These stamps are so fantastic!!! I love how you have done the card so danity just like the fairy!!!!
xxxx

Angella sa...

Den alven var ny for meg... den vil jeg også ha:)
Nydelig kort fra deg igjen Marianne...Du fortjener en award fra meg!!

klem
Angella

Susana M sa...

Hi Marianne,
I love how you have colored the faerys and the lay out of the cards so creative they are both gorgeous and I love the DP & the use of the pins!!! Thanks for the kindness you have shown my store :o) Håper du har en fantastisk helg!
Hearts and Hugs
Susana

Aina sa...

Å, så søtt stempel! Og så lekkert kort!