fredag 2. januar 2009

Julas aktiviteter.

Jeg har da ikke vært helt uvirksom, selv og kortlaging har vært uaktuelt i jula. Promarkertusjene har virkelig fått kjørt seg!! Så nå har jeg masse fargelagte motiver liggende. ....og ennå flere!


Pyntenåler er jo så lekkert på kort, og er det noe jeg har så er det perler. De stammer fra en svunnen tid da jeg trodde det var smykkelaging som var det helt store.....(så feil kan man ta:))
Et lite lager pyntenåler ble til på en liten kveld:)

Ja, strikkepinnene kom frem igjen, det var ingen spøk det der. Her er juledagenes kreasjoner:)
(..jeg sa jo at jeg var desperat..)
Nå kan jeg heldigvis puste lettet ut. Alt stæsj er tilbake på plass på stuebordet, og årets to første kort ble til med stor innlevelse og glede i går:)
De dukker snart opp her i bloggen, men med splitter ny data, så er det litt nye ting å sette seg inn i. Nå skal jeg få minsta i seng, og sette meg midt i den deilige papirhaugen en times tid mens hun sover.



10 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Herlighet! Hvordan i alle dager har du rukket å lage alt dette på bare èn uke da Marianne!
Imponert - bøyer meg i støvet!

Takk for all inspirasjon du har gitt meg i 2008.
Ha en flotters helg - gleder meg til å se hva mer du produserer i 2009!

Kjempeklem fra meg til deg

Louise sa...

Så flotte motiv og pynte nåler :-) Kjempe god ide jeg har også noen bokser med perler her et sted...har du tredd dem på vanlige knappenåler?
Kos deg med kortlagingen videre. Det har jeg også gjort idag :-)

Irene sa...

de fargelagte motivene dine var utrolig lekre!!

Aud sa...

WOW! Så ytrolig masse lekkert og kreativt du har fått laget utenom kortlaging, da!

Gleder meg til årets kort fra deg!♥

Hege-Annie Simonsen sa...

Uvirksom har du da virkelig ikke vært, Marianne! :) Mange flotte motiver fargelagt! Gleder meg til å se dem på kort i det nye året! :)

Tudelu!

Angella sa...

Wow... Jeg trodde du hadde ryddet i scrappetingene dine, men du har jo vært produktiv også... og til de grader. Så mye stilig!

Angella

eba sa...

Wow! Her var det mye lekkert! Gleder meg til å se kortene du lager med alle de herlige trykkene der!!!

Pyntenålene dine var nydelige - det var jo en god ide... jeg har også noen perler liggende etter samme villfarelse som deg :D :D :D

Flink du er å strikke! Jeg har bare strikka ei brødkorg før jul, men den blei ikke så fin... :/ hehe

Godt nyttår!

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Himmel så kreativ og effektiv du er!!! Du har jo fått farget så utrolig mye!!! Og alt annet i tillegg! Legger meg paddeflat!!!

Unni sa...

JØSS!!!!! dette var til å bli imponert over, kjempeproduktiv:)
Nydelig kort til moren din.
Utrolig dyktig på fargelegging, veldig kjekt å besøke bloggen din:)
Godt nyttår forresten;)
Unni

Anonym sa...

lol,so nice