fredag 9. januar 2009

Awards.

Jeg blir alltid så glad når det dukker opp Awards i bloggen min, men ofte er jeg dårlig til å sende dem videre:( Unskyld!
Disse har jeg fått nå i det siste av Hege-Annie, Angella og Linda. Tusen , tusen takk!!
Det er såå mange flotte blogger synes jeg, og så mange mennesker jeg synes jeg nesten kjenner litt, selv om det bare er gjenom nettet, og denne herlige hobbyen.
Denne gangen vil jeg gjerne sende disse awardsene videre til:

Jorunn.
Nina.
Aud.
Lena Katrine.
Maya.
Anne.
Antje.


Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er
ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".


4 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Bare koselig med awarder og så koselig å på en måte bli kjent med mennesker med samme interesse via bloggingen! :D

Vil bare gratulere deg som DT medlem hos Sukkersøtt! Så gøy!!! :)

Klem, Hege

Antje sa...

Hei vennen,
gratulerer så mye som DT for Sukkersøtt :) Dette er stort !!! Og ikke minst så fortjent :)
Tusen takk at du sender en Award til meg ... dette varmer !!
Mange klemmer Antje :)

Unknown sa...

Ååå snille deg!!! Har eg fått award??? Tusen takk, vennen! *klem*

Du fortjener absolutt denne awarden i retur frå meg, koser meg i bloggen din og snapper stadig vekk opp tips og idear og ikkje minst inspirasjon her hos deg!!!!

Stor klem,
Jorunn!

Anne I P sa...

Å tusen takk for awardene Marianne,
jeg ble nesten litt rørt jeg...det er mine første, så det føles litt spesiellt må jeg si. Jeg kunne gjerne sendt de i retur siden jeg har så mye glede av bloggen din, men reglene er vel ikke slik. Tusen takk i allefall, skal sende de videre. Setter stor pris på det!
Ha en god uke.

Klem Anne