mandag 13. oktober 2008

Strømmentreffets julekort.

På lørdag var jeg kort/scrap-treff på Strømmen, og storkoste meg fra morgen til sein på kveld:)
Her er kortenejeg laget. Ble så inspirert av et veskekort som var brettet slik at det kunne stå, og fikk lyst til å lage julekort på samme viset. Og så har jeg jo fått de fantastiske papilio-julestemplene i hus, og med sånne stempler er det virkelig gøy å lage julekort!! Alle motivene har jeg som alltid fargelagt med Promarkers. Teksten her er fra Kreativ Hobby. Bikuben lå rett nedi gata for treffstedet vårt på lørdag, så det ble litt shopping også!!! Bl.a denne store snøkrystall-punshen. Her er tekststempelet fra Stempelglede.
Her er innsiden på ett av disse brettekortene. Jeg har brukt stempler fra Stempelglede, og lagt inn et skrivefelt.
Juletre og sangteksten er fra Kreativ Hobby, og gavesekken er fra H&S.
Her er jenta fra Magnolia, lykta fra H&S, og teksten er fra Kreativ Hobby.

9 kommentarer:

Louise sa...

Nydelige, Marianne, som alltid :-9 Er du sikker på at lyktestolpen er fra H&S jeg har lett i nettbutikken men finner den ikke :-(

Liten scrapper sa...

Nydelige kort!!<3 Likte spesielt godt det øverste<3<3

Kate-Marita Pettersen sa...

For noen alldeles nydelige julekort du har laget,fantastiske farger og detaljer:)
Vennlig hilsen ny blogger, Kate.

Solveig sa...

Nydelige julekort!!
Ha en fin kveld!

Rita sa...

Heisann Marianne, og takk for hilsener i bloggen min. Er jevnlig innom her, men kanskje ikke så flink å legge igjen spor alltid.. Men prøver å kommentere på PG også da :o)

Ville bare sende deg linken til hun som ga meg idèen til de flotte vellumblomstene:
Den finner du her
Ta en titt i resten av bloggen også, mye fint å se. Ha en strålende uke!

Klem fra Rita

Nina I. sa...

Å så nydelige julekort!! Du er så flink til å fargelegge med promarker-tusjene! Litt irriterende i grunnen-siden jeg hadde bestemt meg for å ikke kjøpe disse*fnis* Vi får se hvor lenge det holder;)

Ha en fin dag!

Hege-Annie Simonsen sa...

Utrolig herlige kort og stempler!!!! Blir stadig like imponert over hva du får til, når jeg gløtter innom hos deg. Alltid koselig å ta en titt inn her!! :)

eba sa...

Skal si du har vært produktiv i det siste! Så mange lekre kort både til jul og annet. Disse "stå kortene" var jo til å spise opp, og de nye Papilio stemplene helt herlige! Ser du har vært ivrig med Ett Trykks utfordringer! Jeg fikk ikke med meg at de hadde det, jeg. Men jeg har nå aldri tid til å sitte en hel dag med slikt. Det får jeg ta igjen når jeg blir pensjonist *haha* Ha en forsatt god uke!

Jannhild sa...

Nydelige kort du har laget!!
Og de stemplene var jo bare helt herlige!!